Pits
Hola, sóc una noia de 16 anys i el meu problema es que tinc un pit més gran que l'altre no se que fer perque estic començant amb un noi i em fa vergonya...
Gracies per ajudar-me
un peto
IESP

Hola Jú!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que totes les persones som asimètriques: és a dir, el nostre costat dret i esquerre NO són completament iguals. Si t'hi fixes, es pot comprovar fàcilment amb els peus, les mans o els ulls. Amb els pits passa el mateix: generalment sempre hi ha un una mica més gran o amb diferent forma.
Al nois els passa amb els tescicles, que poden variar de tamany o de posició (que un estigui més amunt que l'altre, per exemple).
Et diria que no et preocupessis d'una cosa tan normal, i que els complexos del cos els té tothom, però mai haurien d'impedir que ens ho passem bé, no trobes?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat