Quedada incomode
Hola!!!
Doncs us explico el meu problema... doncs tinc un amic meu el qual desde fa una setmana m'obra cada dia i parlem per hores i en persona es molt divertit i també parlem... sento algo per ell pero crec que ell per mi no. Li vaig buscar un lio i doncs tenia iniciativa de liarse amb aquella nenea pero ara ja no vol i nose si es perqué no li ve de gust o te algo a veure amb mi...
El cas és que ahir em va dir de quedar i doncs avui hem quedat, tot ha sigut molt incomode i molt tens. Nomes hem caminat i parlat de temes sense sentit i de altre gent. No ma fet cap inidrecta ni res i nomes hem estat 45m ja que ell ha m'ha dit q tenia pressa (nose si era mentida).
Ell mateix ma dit que ha sigut molt incomode i que s'havia precipitat al quedar.
Que faig? No ma tornat a obrir... necesito consell!!!
Moltissimes gracies
Cristina Albó

Hola Miau,
És normal que les primeres cites siguin estranyes, no pateixis. No significa ni que no estigui interessat en tu, ni que sí que ho estigui. De moment heu quedat una vegada i ha estat incòmode, pot ésser una bona excusa per tornar a quedar i que no sigui tant incòmode com la primera cita.
És possible que en aquella primera cita estiguéssiu més pendents de la situació, del què passarà, de si li agrado o no li agrado, que no pas de gaudir del moment, passar una bona estona i conèixer a una persona que t'interessa.
Parla amb ell i digues-li com t'has sentit i si ho veus oportú perquè et ve de gust, animeu-vos a quedar de nou i veure si us enteneu o no...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat