un dubte...
hola,millor dit tinc uns quants dubtes...
el primer: es veritat que la primera vegada fa mal? algunes amigues m'han dit que fa molt de mal,pero unes d'altres m'han dit que no.Quina es la resposta bona?
la segona: quina es la millor postura per fer la primera vegada?
la tercera: la primera vegada... es millor anar depilada o sense depilar? AJUDA'M SI US PLAU ♥
IESP

Hola La chica invisible!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per les teves consultes!
Et vaig responent:
- El mal dependrà que cada persona, ja que aquest està relacionat amb la tensió muscular de la vagina (si una noia està nerviosa, el més normal és que la vagina no estigui muscularment relaxada i costi introduïr alguna cosa, com un penis). És a dir, el mal no ve pel fet de trencar l'himen, com molta gent pensa, ja que aquest pot ser que ja estigui trencat des que la noia era petita (per exemple, fent algun esport concret i ni ho va notar). Per això és important que cada cop que es tenen relacions sexuals, la noia estigui relaxada i completament d'acord amb allò que fa, ja que l'òrgan més important per gaudir del sexe és el CERVELL :)
- La millor postura la decideix cada parella (alguna que estigueu còmodes sobretot). També penseu que si una postura no funciona, podeu canviar sempre que volgueu fins que trobeu la millor manera per tots dos :)
- De nou, he de respondre que això ho decideixes tu! La depilació és una cosa opcional, i cada noia (i també nois) decideix si vol depilar-se, amb quin sistema o quina zona exactament.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat