millor amic/novio...
Holaa! Volia demanar una cosa, el cas és el següent:
A veure, jo tinc el meu millor amic que no se si m'acaba d'agradar o no (com a nóvio) el que m'agradaria saber és com saber que pensa ell de mi si només em veu com a amiga o potser també té dubtes com jo. Jo sempre he pensat que vull que el meu novio sigui el meu millor amic. Esque amb ell hi tinc molta confiança parlem de tot (de lios i tot això no gaire perk cap dels dos no hem tingut mai res amb ningu ni res relacionat amb amor), em fa riure, quan parlo amb ell estic molt cómoda etc... Quins són els senyals de que li pugui agradar, com saber-ho? Tot això de que es posa nervios i tal no conta perk com ja he dit som millors amics i ens portem super be.
Moooltes gracies, de debó!! Petoons! <3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que la única persona que pot treure't del dubte és ELL mateix! De manera que el millor és parlar-ho amb ell per saber què sent, no creus? Se que això és un pas difícil, però és l'única manera d'estar-ne segura. No cal que sigui bruscament, però si creus que et comença a agradar més que com amic, tu li hauries de fer notar.
Tu dius que no estàs segura del que sents, i és que a vegades podem confondre una amistat amb alguna cosa més, de manera que una opció és aturar-se i pensar: què m'agrada d'aquella persona? El que m'atrau és la seva actitud d'amic, o m'agrada perquè em tracta d'una forma especial? Em veig com a parella amb aquesta persona?
(aquestes preguntes ens podrien ajudar a entendre més els nostre sentiments)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat