Important,sexe oral!
Hola! Soc una noia, tinc 15 anys i volia saber algunes coses sobre el sexe oral. El meu noi i jo volem tenir sexe oral, i volia saber si s'ha de fer amb preservatiu, o sense es pot, o si hi ha alguna mena de risc, de trnasmissio de enfermetats, o d'embaràs.. Estic preocupada per aquest tema,pero tinc ganes de fer-ho.. Gracies!
IESP

Hola Swaggy 99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
A través del sexe oral SÍ que es poden passar les infeccions ja que aquestes es transmeten a través dels fluids (com la sang, el semen o el fluxe vaginal), però també a través de les mucoses que hi ha a: el gland del penis i a l'interior de la vagina, de l'anús i de la BOCA. Per aquest motiu, també s'ha de fer servir preservatiu com tu dius!
En canvi no hi ha risc d'EMBARÀS, ja que aquest només es prensenta si la penetració és a través de la vagina (l'esperma ha de poder fecundar un òvul per a que hi hagi el procés de la reproducció).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat