Fesme un favor!
Mira, tinc 13 añs, medeixo 1.63m., no se cuan pesso exactamenlt pero a lo millor arribo als 70 o 75 kg. M'agradaria aprimar alguns quilests(uns 15 o 16 mes o menys), segur qque me sentiria millor, pero el que passa es que cuan med esideixoo a fer dietaa, no puc perque vec coses i la tentació pot contra mii, nesecito consells, sisplau si pots ajudam em faries un grand favor.
La meva mare, tamb me diu que me controlii que si aprimoo una mica me sentire millor i tal, i que ultimamentt he tornat a engordar, desde que he començatt el instii un altre cop. Sgurament es perque casi cada ddia vaig pican patates, i ultimament menjo sense tenir gana, aixoo no se si es molt boo pel meu cos, pero es que a le hores demenjar no se com dirlii a la meva mare que no tinc gana, perque llvr me diraa que he menjat al instii o mil coses... i pasoo de que me faiguii un sermonss dels seuss, i tinc que fer com si tinguessa gana, i no se perquee cuan jo vecc algo que fa motla bona pinta li dic, jo molts que tinc molta gana, i en realitat no en tinc gens..., pero bnoo
Sara Bujalance

Hola Anna! La millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Tret d'això no cal que facis res més. Pel que m'expliques és possible que, a vegades, t'agafi una mica d'ansietat i per això acabes "picant". La millor manera de no patir ansietat pel menjar és menjar de tot, no passar gana (quan passem gana s'acaba convertint en ansietat), i fer els cinc àpats (esmorzar a casa quan t'aixeques, un tentenpie a mig mati -esmorzar del pati-, el dinar al migdia, el berenar a la tarda i el sopar a la nit). Si no et saltes àpats no t'agafarà ansietat. Una altra manera de no patir ansietat és menjar de tot, sucres també! Si t'intentes "prohibir" els dolços, l'únic que aconseguiràs és obsessionar-te i menjar-ne amb ansietat. L'únic que has de saber és que els dolços no ens convé menjar-los cada dia, però de tant en tant els podem menjar tranquil·lament. Recorda, menja de tot, de forma equilibrada i fes esport. Si tot i axí, continues menjant sense gana, demana-li a la mare que et porti al metge, ell et podrà ajudar a sentir-te millor. Un petó molt gran!