dubteee
Hola! Tinc un dubte des de fa una quants dies i m'agradaria que me'l responguessiu siusplau. Dintre d'unes semanes el meu novio i jo hem decidit fer-ho per primera vegada. Els dos som verges i estem completament d'acord i amb ganes de fer-ho. Sempre han dit que els nois arriben primer a l'orgasme ja que no necessiten tanta estimulació i més si és el primer cop que ho fan, que suposo que ejacularan més aviat perquè no ho podran controlar tant. Si el meu novio arriba abans a l'orgasme, podria seguir penetrant-me fins que jo arribés també? (estaríem parlant d'un minut més aproximadament) O seria perillós per a ell i jo hauria d'arrbar a partir d'un altre tipus d'estimulació com per exemple els dits? Gràcies per respondre!
Cristina Albó

Hola _freedom_,
Arribi ell més tard o abans que tu, possiblement, només, amb penetració no arribaràs a l'orgasme. El cos femení funciona de forma diferent que el masculí. Les terminacions nervioses que ens fan obtenir plaer estan la grandíssima majoria a la part externa de la vagina, a la zona del clítoris i els seus voltants. Per tant, possiblement, arribaràs a l'orgasme si ell estimula aquella zona, més fàcil que no pas amb la penetració.
Si finalment esteu decidits a tenir relacions sexuals amb penetració, no oblideu anar poc a poc, parar si algun dels dos no està segur o còmode, i utilitzeu el preservatiu!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat