Impossible
Hola Sara, tinc 12 anys i mesuro 1.52 i peso 70 kg, nose que fer per aprimar-me. Vull fer esport pero no puc, pateixo molt de genolls i una part es del pes, despres, tothom em fa bullyng, i no ho aguanto, nomes tinc a la meva millor amiga que m'apolla, pero clar, nose que fer ella em diu que no estic grassa i jo penso que si! Siusplau digue'm tipus de menjar que aprimi molt rapidament, a mes m'agrada el sucre (tot i que se que no n'haig de menjar)...
Ajuda siusplau!
Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola mariona! Entenc el teu patiment, quan una persona pateix bullying pot arribar a sentir-se molt malament. Em sap greu, però no hi ha cap fórmula màgica per poder aprimar fàcilment, la única manera efectiva de mantenir un pes saludable és menjar de tot (sucre, de tant en tant, també n'hem de menjar), de forma equilibrada i fer esport, com a mínim 3 cops a la setmana. Si tu no pots fer esport per un tema de salut, el millor consell que et puc donar és que els pares et portin al metge. El metge és el professional que més et pot ajudar, ell et dirà com fer-ho per tenir una bona salut i mantenir un pes saludable. A part d'això, el millor consell que et puc donar és que passis dels companys que et fan bullying, ningú té dret a fer-te sentir malament pel teu aspecte físic! El teu cos és cosa teva, els altres no n'han de fer res! A més, les persones que fan això sovint tenen problemes d'autoestima i per això es fiquen amb els altres, per intentar que l'autoestima dels altres sigui més baixa. Així que quan et facin comentaris desagradables, no els escoltis i, en el cas de que aquests comentaris te'ls facin molt sovint, parla amb el teu tutor per a que els aturi, ja que el bullying no està permés a cap escola. Molts ànims! I recorda, el millor que pots fer és anar al metge i passar dels comentaris desagradables! Un petó molt gran!