No sé que fer?
El primer que volia fer era donar-vos les gràcies pel treball que esteu fent. El segon era preguntar-vos si em podieu ajudar en un problema. Els meus pares son ultrarreligiosos i no em deixen tindre ninguna relació sentimental amb cap noia fins que no tingui l'edat de casament. A més ninguna noia es fixa en mi i no sé que fer per lligar. Gràcies i perdó per les faltes
Cristina Albó

Hola tracey,
Moltes gràcies per les teves paraules, treballem dia a dia per a poder ajudar-vos en els vostres dubtes.
La situació que ens planteges és complicada ja que els valors familiars i la teva curiositat, pel que ens expliques, sembla que col·lisionen. Si això és així, trobar l'equilibri no et serà gens fàcil. Ens sap molt de greu però no podem dir-te què fer ja que la teva vida l'has d'escriure tu.
El que sí que podem dir-te és que per atraure a qualsevol persona, el millor és que puguis ser tu mateix, que t'interessis pels interessos dels altres sense deixar de fer valer els teus. I segur que tard o d'hora trobaràs a alguna persona que es fixarà en tu i que tu et fixaràs en ella.
Una abraçada i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat