inseguretat
hola!
Estic a punt de fer 17 anys i encara no mhe liat amb cap noi. Les meves amigues no ho entenen perque soc la que esta mes ''bona'' del grup (no es per tirar-me floretes ni res).
Jo crec que això es perque no sóc fàcil.
fa un any vaig coneixre a un noi de la meva edat, ell es molt igual que jo de caràcter i finalment ens hem dit que ens agradem mutuament (jo n'estic pilladissima i ell diu que també).
el problema es que aquesta setmana que ve hem de quedar els dos sols, encara que estigui superacostumada a quedar amb ell perque mhi passo moltes estones, no sabre com mirar-lo.
Ell té molta experiència i jo intento fer-me la segura pero no ho estic.
Ell està segurissim que passara alguna cosa i jo també pero no se com he de reaccionar despres de que passi.
Un altre tema és que jo porto brackets, això afectarà a que sigui mes dificil? li serà incòmode a ell?
Si em puguessiu sulocionar alguns dubtes em farieu un favor!
moltees gracies
Cristina Albó

Hola pastoreta,
Possiblement aquell moment ja ha passat i si ha passat, estem segures que el devies viure amb molts nervis, com és normal! L'altre cosa és que aquests primers moments els hem d'intentar gaudir al màxim, ja que aquells nervis són molt emocionants i molt difícils de reproduir en altres ocasions!
Un possible consell, per a tu i per a les persones que estan vivint una situació similar és normalitzar els nervis, si estem més pendents d'amagar el que estem sentint no podrem sentir el que està passant en aquell moment. Si estàs nerviosa, fes-li saber, si estàs inquieta també, si estàs incòmode també i si t'està agradant també!
I no pateixis pels braquets, no tenen perquè ser cap problema!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat