Em fará molt malt al fer-lo ?
Hola !
Voldria saber si em farà molt malt la penetració. Sóc una noia baixa i el meu nòvio és molt alt, i el seu membre també és una mica gran. Crec que em fará malt, perquè m'he fet dits i he probat amb alguns objectes una mica llargs i em fa malt quan es penetra. No sé si em cabrà l'ho seu. Importa molt si no em capigués tota ???
Cristina Albó

Hola M.C.A
No totes les noies experimenten dolor la primera vegada que
mantenen relacions sexuals amb penetració. El que està clar que
t'ajudarà a que tot flueixi i vagi millor és estar ben tranquil·la i
relaxada (tot i que està una mica nerviosa les primeres vegades és
completament normal).
Com més tensa i nerviosa estiguis, més tensa estarà la teva musculatura vaginal i probablement costarà més que t'excitis i la lubricació pot ser que no acabi de ser suficient. I per aquest motiu, faci mal. És molt important també, que ho facis amb
una persona amb qui tinguis molta confiança, que us comuniqueu constantment i
que no tingueu pressa!
Us recomanem que aneu molt a poc a poc, no
cal anar directament a la penetració! Jugueu abans, coneixeu millor els
vostres cossos i adapteu el ritme.
Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà i fer-los servir correctament durant tota la relació sexual!
Moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat