Entre dos
Tinc una amiga que no sap ben bé què li està passant, i és que des de fa uns dies se sent atreta per dues persones. Al principi un d'ells no li queia bé, però segons ella, té alguna cosa que fa que no pugui parar de pensar en ell. Jo li he dit que parli amb ell, que comenci per ser amiga seva i veure què passa, però li fa vergonya. Ella no està gaire segura que li pugui agradar a ell però jo m'hi fixo i no para de mirar-la. Respecte l'altre noi, fa temps que li tira la canya a la meva amiga, però ella tampoc sap què fer. Necessito consells per a la meva amiga, perquè està feta un liu.
Mariona Busto

Hola GP_PV!
El consell que li has donat està molt bé! Començar per una amistat i anar veient què passa. Recordeu que iniciar una relació amb una amistat és sempre un bon començament :)
La nostra recomanació és que es doni temps per anar descobrint què sent. A vegades les presses ens fan prendre decisions equivocades i val més anar a poc a poc, i anar veient que es va sentint. És important que escolti el que realment ella sent, independentment del que sentint ells. Que no es pressioni i deixi que la confusió que ara sent vagi aclarint-se.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat