Pes ideal
Hola. L'altre dia em van fer la revisió a l'escola. Jo peso 53 quilos i mesuro 1,60 totes les meves amigues mesuraven més o menys el mateix que jo pero elles pesaven 45-48. Vull saber si estic bé de pes o hauria de baixar una mica. Gràcies
Sara Bujalance

Hola Paula_97! Per la teva alçada el teu pes és correcte, així que no cal que et preocupis, estàs bé! No comparis el teu pes amb el de les teves amigues, cada persona té un cos diferent (ossos diferents, músculs diferents, constitució diferent, etc) i per tant el pes depen de moltes coses, i més en plena adolescència, perquè cada persona té un ritme de creixement diferent i això fa que, tot i que tingueu més o menys la mateixa alçada, cada una estigui en un punt de la corva de creixement diferent i, per tant, amb un pes i una silueta diferents. Recorda que per tenir una bona salut i un bon pes és necessari menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. Un petó!