Dieta
Hola, soc una noia, que no m'agrado molt físicament.
M'agradaria saber alguna dieta en la que pugui aprimar-me. Necessito aprimar-me de cames!. No m'agrada mirar-me al mirall, perquè no m'agrada el meu físic, i la gent hem diu que estic bé però jo segueixo pensant que no. Sé que he de fer esport però per altra banda necessitaria la part alimentaria. Petons!
Sara Bujalance

Hola daniiela! No hi ha cap dieta per aprimar una part concreta del cos com, per exemple, les cames. Però per mantenir un pes correcte en general, per tot el cos, és necessari menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi et servirà. No t'obsessionis amb el físic! Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som per poder sentir-nos bé. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parlar amb un adult de confiança, com els pares o germans, tiets, etc., et pot ajudar a sentir-te bé. Molts petons!!