DUBTE AMOROS!
Hola!
Tinc 16 anys i porto un temps parlant amb un noi de la meva edat, al principi només parlavem per internet pero després ens hem saludat alguna vegada al institut. Em fa dubtar molt perquè hi han moments en el que noto com si li agrades però després hi han d'altres en el que estic segura de que no sent res per mi, som amics i ell sap quasi tota la meva vida al igual que jo la seva i no vull cagar-la dient-li lo que sento per ell perquè no vull perdre la seva amistat.
Com puc saber si ell sent alguna cosa més per mi ademés de ser amic meu? Hi ha alguna manera de saber-ho?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que sí que hi ha una manera de saber-ho: preguntant-li a ell mateix!
Entenc que és difícil (a tots en passa), perquè mai és fàcil expressar els sentiments... Però el que està clar és que només ell té la resposta.
A més, parlar per internet està molt bé, però no ajuda molt a conèixer a l'altre persona, ja que al natural podem veure gestos o mirades que ens donin més informació. Quan dues persones només parlen per internet, el que sol passar és que no estan segures del que sent l'altre o en qui to diu les coses, i que després cara a cara costa molt més parlar amb normalitat!
Per això et diria, si t'agrada aquesta persona, perquè no intentes trobar-te amb ell i anar a fer una volta per xerrar i coneixer-vos més?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat