No se que fer, no se si soc homosexual...
Se que tindreu moltes consultes i estareu molt ocupats, però jo nessesito ajuda.
Des-de fa un any que tinc el dubte de que soc Gay però no n'estic segur, ja que un noi de la meva classe (no crec que sigui Gay) em sembla molt guapo y sempre que estic al seu costat vull apropar-me mes a ell, però no se si es qüestió d'edat (ja que estic en plena l'adolescència).
Jo des-de sempre m'he considerat diferent, et posaré un exemple estúpid (quan havíem de començar a escriure em deien que havia d'escriure en blau i jo escrivia en negre).
Jo actualment vaig a handbol y allà molta gent es una mica homòfoba, i jo cada vegada que m'ho plantejo em dóna com una mena de vergonya.
Gràcies a una publicació anterior a la meva en aquesta mateixa pàgina on ell creia que n'era homosexual, vaig veure un bloc d'un tal Gabrieljimartin, que vau recomanar vosaltres a aquest noi.
Jo tot això no s'ho he dit a ningú, fa algun temps que vull dir-s'ho a una amiga meva, però no s'ho dic perquè començo a tindré dubtes i vergonya del que realment crec que soc.
Tota aquesta carta la he volgut fer per si em podíeu ajudar d'alguna forma, perquè aquest dubte constant es terrorífica-ment esgotador.
Fa poc una noia em va dir que li agradava i jo li vaig dir que no perquè no m'agradava però vaig pensar que si el noi aquest de la meva classe em digues de sortir, encara que n'hi s'hi fixa en mi ni res, crec que li diria que si.
Gràcies, espero la vostre resposta ansiosament.
Mariona Busto

Hola Sergi!
Tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual és molt habitual a l'adolescència. Així que tranquil, no t'atabalis. Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i per saber-ho has de deixar que el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudin a anar-ho descobrint.
Et recomanem molt que segueixis al nostre company i psicòleg Gabriel J. Martín (
) i també l'Associació Afirma't (
). Allà pots trobar informació i assessorament sobre temes d'orientació sexual que poden ajudar-te a aclarir-te una miqueta més.
Sabem que aquesta incertesa pot angoixar una mica i que els dubtes són difícils de gestionar. Però dóna't temps!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat