Es dolent mirar porno??
Hola,
Soc noia i tinc molts problemes a l'hora de masturbarme. Primer, em costa molt tocarme i pensar en alguna cosa que m'exciti a la vegada i despres que no trobo el moment ideal. Es dolent mirar porno?? Esque tinc molts dubtes i potser seia una forma de millorar la meva situació...
Cristina Albó

Hola Simplegirl,
El porno no és dolent si el mirem amb l'únic objectiu d'excitar-nos, el que hem de tenir present en tot moment és que NO és documental i que el sexe en la realitat no és com ens el mostra el porno.
D'altra banda, començar a experimentar amb la sexualitat és un moment que es dona si hi ha la curiositat i les ganes d'explorar, no hem de forçar cap situació.
Si tens la curiositat per anar coneixent com funciona el cos i la teva sexualitat, potser podries començar per conèixer els teus genitals. Agafa un mirall i míra't, després amb una mica de lubricant toca la teva vulva, descobreix les textures i com reacciona al tacte, i poc a poc ves explorant la zona.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat