Crec que m'he desvirgat amb un tampax
Hola, crec que m'he pogut desvirgar amb un tampax ja que avui al mati m'he ne posat un i no me'l podia traure ja que em feia molt pero molt de mal, i el mal ha continuat durant dues hores o aixi. No se que ha pogut ser. Al tampax hi havia un poc de sang i no sé si ha degut se ser de la roptura del himen o de la regla. Perfavor ajudeu-me.
Gràcies Adolescents.cat
Mariona Busto

Hola komokitipasa!
Quan parlem de perdre la virginitat, ens referim a la primera relació sexual amb penetració. Per tant, amb la introducció d'un tampó no parlaríem de "desvirgar-te".
Recorda que els tampons només ens els hem de posar quan tenim la menstruació, si no el tampó queda sec i per tant pot fer molt mal a l'hora de treure'l. Els tampons no els hem de notar ni han de fer mal un cop els tenim posats. Prova d'adaptar la mida del tampó al dia de la regla, és a dir, si tens menys quantitat, posa't un tampó de mida més petita i si en tens més quantitat posa't un de més gran. Així evitaràs que et faci mal quan te'l treguis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat