no tinc plaeer
a volia consultar-te que jo estic amb un noi i fa cosa d'una setmana la vaig perdre amb ell , no em va fer molt de mal ni vaig sentir plaer, jo vaig pensar que com era el primer cop doncs era normal, però ho hem tornat a fer i no he tingut rees de plaer, llavors els dos ens hem "rallat" perquè clar no he sentit res.
Nose que puc fer-hi i m'agradaria que em poguéssiu ajudar.
Mariona Busto

Hola jur!
Heu provat amb l'estimulació directa o indirecta el clítoris? Pensa que no sentir massa plaer amb la penetració és completament normal. Oi que quan portes un tampó dins la vagina no el notes constantment? La nostra recomanació és que no centreu les vostres relacions sexuals només a la penetració i que quan ho estigueu fent proveu d'estimular el clítoris (pots fer-ho tu o pot fer-ho ell), veuràs que la cosa canvia!
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, i és molt important que estigui "connectat" amb allò que estem fent. Centrar-nos en les sensacions, en les carícies i en allò que ens excita.
Penseu que és normal que les primeres vegades no tot surti bé a la primera o com ens esperàvem. Així que paciència! Aneu coneixent el vostre cos de mica en mica i sense presses!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat