El meu novio té complexe
Hola Adolesceents!!
Fa 8 mesos que estic sortint amb el meu millor amic i hem passat per una mica de tot i actualment doncs estem bastant bé. Sóc la seva primera novia i crec que té complexe amb el seu cos. Us explico:
A l'estiu no va voler anar amb mi a la platja i quan va acabar l'estiu va dirme que era perquè es pensava que me molestaria el seu fisic. Això ens va portar problemes perque no quedavem i inclús vaig arribar a pensar que no volia quedar amb mi, ja que no m'ho havia dit. Ara aquesta part podriem dir que l'hem solucionat (pero no hem anat a la platja perque és hibern jajaja). Però igualment me va costar bastant que es tregués la samarreta mentres estavem amb preliminars i això, ja que no l'he volgut forçar.
Fa un parell de dies, vam anar a Madrid amb l'insti. I ens ho vam montar de manera que vaig anar a dormir a la seva habitació i tal. I a l'hora de dutxarme o canviarme ell venia però davant meu no es treia la roba o aprofitava quan estava girada.
I per això i altres coses crec que té complexe, com a minim amb mi. Jo sóc una noia primeta i tal i la veritat és que al meu cos tinc poques inseguretats. Però ell és no és un noi de gym i aquestes coses.
Sincerament a mi tot això m'és absolutament igual, tant me fa que tingui tableta o que vagi al gym. L'estimo moltissim i no em molesta el seu físic, m'agrada.
Hem estat parlant de fer-ho i tal i portem potser 3 o 4 mesos pentsant-ho i tal i hem dit que si, jo pensava que a Madrid doncs podria passar algo, però em preocupa que pensi que no m'agrada el seu físic quan en realitat no és així. Crec que aquest tema ens està frenent ja que jo estic preparada i ell diu que també, però nose, és extrany. Nosé com treure-li el tema perque tampoc m'ha comentat res... És una sensació que tinc i té bastant de sentit amb la situació.
Què puc fer? Esque tenim moltes ganes de fer-ho però és com si no volgués que vegi el seu cos.
L'estimo moltíssim, Ajudeume!
Mersi per adelantat i perdó pel totxo :)
Mariona Busto

Hola adolescent03!
La confiança és bàsica en una relació de parella, i pel que ens expliques ens dóna la sensació que el teu nòvio ho està passant realment malament. Per què no en parles amb ell? Si realment té un complexe físic tan important, no li serà fàcil parlar-ne, però saber que l'estimes tal com és, que estàs amb ell perquè l'estimes més enllà del cos que tingui, segurament l'ajudarà molt.
Pensa que si decidiu fer un pas més i mantenir relacions sexuals, tot serà més fàcil si la confiança entre vosaltres és plena. Així que la nostra recomanació és que en pugueu parlar, encara que no sigui fàcil. Sobretot respecta el seu ritme i estigues disponible per quan ell se senti preparat per parlar-ne. No forcis perquè això li pot fer mal.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat