hola !
hola!! jo tinc dos consultes a fer:
- jo i el meu noviu hem fet l'amor bastants cops i jo mai he arribat a l'orgasme i no se per què...
- la segona consulta és que l'altre dia em va fer dits i em va sortir sang em podries explicar el per que sisplau gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola Mefemo!!
Com estàs??? a la teva primera consulta et volia fer un a pregunta: com busqueu l’orgasme? Només amb penetració? introduint els dits? Heu provat a jugar d'un altre manera que no sigui penetració o introduir els dits? Per exemple, tocant, acariciant, jugant amb el ritme , la pressió per la part exterior de la vagina o buscant el clítoris?
Son moltes preguntes, però a l'hora respostes a la teva consulta. La part exterior de la vagina o la zona del clítoris, te molta sensibilitat (més que la part interior de la vagina), i per tant una zona on pot haver-hi molt plaer.
Sobre la sang, penseu que la part genital és molt sensible i a vegades sense donar-nos compte amb les ungles podem fer petites ferides que facin sortir sang (potser aquesta es la raó del teu sagnat).
Espero haver-te ajudat!! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali