...
Em va venir la regle fa un any, pero mai no em ve regular , em ve cada dos mesus ,avegades dos mesus seguits i tal, i quan em ve em fa multisima dulorr... la meva mare em va dunar vitamines perque se m'envagi el dulor, pero perque vitamines? perque em ve cada 2 mesus i cuan em ve em fa mal :(?
IESP

Hola anoonimus33,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Responent a la teva pregunta, durant el primer i segon any de regla és normal que aquesta no vingui de forma regular, el cos s'està adaptatnt a tots els canvis.
En quan al dolor, les vitamines t'aniran bé però amb el dolor el més efectiu és aplicar calor a la zona de la panxa (amb una bossa d'aigua calenta o amb una manta elèctica) o prendre algun antiinflamatori que s'adeqüi al teu dolor, aquest antiinflamatori te l'hauria de receptar el metge de capçalera o el teu ginecòleg.
Ànims i paciència! La regla t'acompanyarà durant uns quants anys de la teva vida.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico