QUE FAIG?
l'any passat va venir professor nou d'educació física i la veritat es que està molt bo. Un dia l'any passat al acabar la classe que em feia molt mal la ingle i que si era normal, i ell com si res me la va tocar, em va posar molt caxonda i ens vam acabar enrotllan, això va pasar més i fins i tot vam follar al seu despatx i ens hem vist fora (ell té 25 anys) tot aixo a final de curs durant el juny o aixi perque va vennir de substitut i aquest any hi es pero no es profe meu. un dia vaig llegir una noticia vostre que deia que el millor que podia fer era allunyar-me i que no tornes a passar, jo vaig anar a parlar amb ell i li vaig dir que no podia tornar a pasar, ell molt comprensiu em va dir que tenia tota la rao però que per part seva m'estaria esperant fins a final de curs fins que jo marxes de l'escola ja que jo acabo aquest any. un cop acabi i comensi la uni hi ha algun problema si començo una relació amb ell? jo estic molt enamorada d'ell i crec que ell sent alguna cosa per mi. que he de fer?
Mariona Busto

Hola keepcalm14!
Veiem que les tres últimes preguntes també són teves i no ens acaba de quadrar tot el que ens expliques... per una part ens dius que tens nòvio, però que a vegades tens ganes d'embolicar-te amb d'altres nois, a l'altra pregunta ens expliques que has fet un trio... i ara ens dius que t'has embolicat amb un professor... no sabem si la consulta és real o no, però nosaltres et contestarem amb tota la rigurositat i el respecte. Per tant, si el que ens expliques ha passat realment has de saber que es tracta d'una situació d'abús, tu encara ets menor d'edat i ell és el teu professor.
Així doncs, et recomanem que ho expliquis a algun adult de confiança perquè aturi aquesta situació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat