No se que fer!!
Hola, tinc 13 añs y m'agrada un noi de la meva clase desde principi de curs, es el meu millor amic i tinc por de que la cagui. Se que yo tambe li agrado perque m'ho va dir fa dos o tres dies pero no vull que les coses es compliquin entre nosaltres ya que si ho deixem no seria el mateix entre nosaltres, no hi hauria ni amistad. Espero que em podeu ajudar, es molt urgent per a mi !!
Mariona Busto

Hola Anonimo 19!
És normal que et preocupi el fet que la vostra amistat pugui canviar o veure's afectada, però fixa't que encara no heu començat a sortir i ja estàs pensant en si ho deixeu...
Sempre que decidim expressar allò que sentim per algú, correm el risc de no ser correspostos, però en el teu cas tot sembla que a ell també li agrades. Parleu-ne, i explica-li també que no vols que, passi el que passi, la vostra amistat se'n vegi afectada. Has de posar en una balança els pros i contres i valorar si vols quedar-te com estàs o apostar per alguna cosa més.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat