Mhe enamorat d'un noi més petit
Curso el primer any de carrera a la UDG i des de fa un temps vaig coneixer a un noi que encara fa baxillerat, el cas es que hi coincideixo moltes vegades quan els caps de setmanes torno al poble i crec que m'estic enamorant. Hi he parlat poques vegades pero cada cop que ens veiem es para el temps. A les meves amigues els hi sembla inmadura la meva actitud ja que sempre he estat amb nois de la meva edat o molt més grans i el cas es que no sé si els senyals que rebo per part d'ell són especials o es que m'estic tornant boja. He intentat trobar alguna mena d'excusa per parlar amb ell pero no la trobo i sempre que ve m'allunyo perquè em fa mal pensar que li dec ser indiferent.
Necessito consells molt aviat, gràcies.
Mariona Busto

Hola Anouk!
La diferència d'edat que ens expliques no té importància. Socialment sembla que sempre hagi de ser la noia la petita i el noi el gran, però això és un mite.
No podem saber què sent ell, si no li preguntem i per tant no podem saber si els senyals que sents són reals o no. La nostra recomanació és que intentis conèixer-lo una mica millor, trobar aquesta excusa de la qual ens parles per acostar-te a ell i començar una amistat. Fent petits passos podràs anar veient si ell mostra interès cap a tu o no.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat