Dubte!
Hola, m'agradaria saber si la pornografia en general és apta per als adolescents, ja que he mirat consultes que s'han fet a l'apartat de sexualitat i hi havia gent de 13 i 14 anys que han confessat mirar pornografia per a masturbar-se i excitar-se.
Anissa Ouali

Hola!!
La pornografia pot ser un recursos per ajudar el nostre cap a excitar-se, però s'ha de tenir molt en compte que no reflexa la sexualitat realment (és a dir, no deixen de ser pel•lícules).
Tampoc és obligatori mirar-les per excitar-se, ni és l'únic recursos.
Per tant no podríem parlar d'apte i no apte, potser seria més interesant començar a descobrir l'excitació del nostre cap i cos amb altres medis, com per exemple, la imaginació, lectures o novel•les eròtiques, o fins i tot, investigar una mica més, i buscar pel•lícules eròtiques i no tant pornogràfiques.
Espero haver resolt el teu dubte! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali