Que faig?😅
Hola! Ultimament m'ha donat per masturbarme molt, el clítoris no em dona cap mena de plaer, pero en cambi si em fico dits/objectes si, i ara ja m'entren tots els dit quan estic calenta, i ni així em dona plaer, em porieu dir qie fer o que introduirme?
Petons!😘
Mariona Busto

Hola Carletta!
Si vols introduir-te algun tipus d'objecte per la vagina, et recomanem que siguin objectes pensats expressament per aquesta utilitat, així evitaràs fer-te mal.
Per experimentar plaer és millor que comencis amb l'estimulació externa, especialment a la zona del clítoris i rodalies. El clítoris és la zona més sensible i amb la seva estimulació pots arribar a experimentar molt plaer. De totes maneres has de saber que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és important estar connectada amb allò que estem fent, amb pensaments que ens excitin i ens ajudin a centrar-nos en les sensacions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat