Ajuda
Hola sóc una noia de 15 anys resient complits i encara no me liat amb ningun tio. La setmana vinent vaig al poble i he quedat amb el tio que hem mola i crec que ens liarem pero jo no se com es fa. Nessecito que hem digueu com es fa!
Merci
Anissa Ouali

Hola!!!
Primer de tot, per saber com es fa, has de provar a liar-te (no hi ha un manual que digui com s'ha de fer, ja que cadascú ho va fent com més li agrada).
Un truc que pots utilitzar és seguir els seus moviments, si fa petons als llavis, doncs deixa't fer i fes-ne tu també algun, els teus llavis respondran sols. Si hi ha moviment amb la llengua, segueix el seu joc, com si fos un ball, i poc a poc, quan vagis estant menys nerviosa prova alguna cosa tu i ell seguirà el teu moviment.
Si de veritat tens ganes de liar-te amb ell, agafa aire, i atreveix-te! Però això si, només si et ve de gust i no perquè s'ha de fer!
una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali