"amics"
Tinc un "amic" que vaig coneixer al novembre. Ens agradem i volem quedar per fer-ho. Jo vull quedar i espero durant tota la setmana el dia, però quan arriba el dia no vull quedar i nose perquè es. Pot ser perquè ens coneixem fa poc? per què el conec fa poc? pel que pugui dir la gent?
Anissa Ouali

Hola Soc Santera!!!
Com estàs?? Quan dius fer-ho, vols dir a tenir relacions amb penetració? Si és així, i quan arriba el dia et tires enrere, pot ser pel fet que abans de fer-ho t'agradaria poder "jugar" a altres jocs, com per exemple, petons, carícies, masturbar-se,... És a dir, els "fa poc que el conec", possiblement ens diu que us heu de conèixer, conèixer el teu cos i el seu, i és per això que us recomanaríem jugar.
Quan dius que et preocupa el que pugui dir la gent, et refereixes a les teves amigues? al seus? Pensa que només vosaltres expliqueu el que vulgueu explicar, a les persones que tingueu més confiança. Si et preocupa que ell li comenti algú, explica-li que per tu es important la confiança i la intimitat entre vosaltres.
Espero haver-te ajudat!!! una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali