Sexe oral
Hola!
Fa uns dies que quedo amb un noi, i algunes vegades ens hem tret peçes de roba i això...
Ell diu que vol arribar a més i amb això es refereix a practicar sexe oral. Jo mai n'he fet, i m'agradaria que em poguéssiu dir com es fa. Em refereixo a com puc posarme, a si es millor fer servir el preservatiu o no (només per sexe oral), en cas de que no es necessiti, quan ell es corri m'aparto o segueixo? També us agrairia que em diguessiu si hi ha cap risc d'infecció o de poder agafar malalties sexuals, alguna cosa relacionada amb l'embaràs...
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola Albii,
Per practicar sexe oral és important que utilitzeu el preservatiu ja que així evitareu Infeccions de Transmissió Sexual.
El sexe oral tracta d'estimular els genitals de la teva parella amb la boca, amb la llengua, etc... comenta amb ell que no saps com fer-ho, si t'has de sentir més còmode tápali els ulls (hi ha gent que al principi li pot fer vergonya que la mirin mentre fa sexe oral).
El més important és que en pogueu parlar i que us protegiu de les Infeccions de Transmissió Sexual. I no estàs segura de fer el pas, no el facis, no cal córrer!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat