Pes :(((
Holaa:) m'agradaria perdre algu de pes ja que peso 66kg quan hauria de pesar menys, faig patinatge quatre dies i corro tres dies a la setmana, i si puc mes, mes. Jo se que m'hauria d'aprimar, pero el problema que tinc es que quan estic a casa i tinc gana menjo, qualsevol cosa, i ja se que no ho haig de fer, m'agradaria que em digues alguns exercicis per poder perdre pes sense cap risc. M'agradaria abaixar la panxa i les cames.
Moltes gràcies :)
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com ja fas. L'esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos, incloses la panxa i les cames. No t'obsessionis amb el tema del pes i el físic, recorda que encara estàs creixent i el teu cos ha d'anar desenvolupant-se i madurant, així que encara no ha agafat la forma definitiva. Per tots aquests canvis, l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parla amb algun adult de confiança (els pares, germans, tiets, cosins...) amb el que et trobis còmoda parlant, com que l'adult ja ha passat per l'adolescència pot ajudar-te a sentir-te millor. Molts petons!!