ENGREIXAR
Bon dia,
Tinc 15 anys, al març faré 16, medeixo 1.82m i peso 57kg. No hi ha manera d'engreixar-me i ja no se que fer.. que puc fer??
Sara Bujalance

Hola Cristóbal! El millor que pots fer és menjar de tot, de manera equilibrada i la quantitat suficient per no quedar-te amb gana. Fes 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). A part d'això no cal que facis res més. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem canviar, el que acostumem a dir "constitució", i hi ha persones, com sembla ser el teu cas, que són de constitució prima i els costa engreixar. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé, perquè hi ha coses que no les podem canviar. De totes maneres, encara tens molts anys per davant per créixer, és molt probable que a mida que vagis creixent vagis guanyant pes i el teu cos es vagi posant més fort. Molts petons!!