No sé que fer..
Hola!!
El meu problema és que des de l'estiu passat (fa 7, quasi 8mesos) , que estic pillada pel meu monitor. El problema és que ell té uns 21 anys i jo 15... Mai va passar res fort entre nosaltres però si que estavem força units en plan lligar. El cas és que des de llavors no me l'he pogut treure del cap, i ell fa poc va començar a sortir amb una noia. Em va fer una mica de mal, però tampoc havia pogut fer res, ja que ara fa quasi 5 mesos que no el veig... I ara ja fa com tres setmanes que m'estic liant amb un noi ja de la meva edat, es guapo, però no m'atrau. No em preocupo, per què ell és el tipus de noi que es vol liar amb moltes ties i penso que mai no sentirà res per mi, siguent ell el que es llança cap a mi. Tinc por d'enamorar-me daquest noi perquè sé que em farà molt mal, però també estic farta d'estar pillada per el monitor.
No sé que em passa, no sé que estic fent. Estic molt confosa. Què faig?
Cristina Albó

Hola,
És normal sentir atracció i admiració per monitors o professors. L'altre cosa és que passi quelcom entre vosaltres, això ja no hauria d'estar permès, ja no per la diferència d'edat, sinó per la diferència de rols. Poden ser situacions molt perilloses, aneu amb compte!
Pel que fa al noi amb qui estàs de lio, si detectes que no és una bona persona o que et "farà molt mal" (cita textual de la teva consulta), potser hauries de plantejar-te si vols seguir amb aquesta relació o no. Sovint pensem que si estem amb una altre persona oblidarem a l'anterior i no té perquè ser així, hem de resoldre situació a situació, i si necessitem temps ens l'hem de donar.
T'enviem molts ànims!
Una abraçada i gràcies!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat