URGENT SI US PLAU
La meva xicota tenia la regla o tot just l'havia acabada de passar i llavors vam decidir fer anal sense condó. La correguda va ser a fora però tenim por que una part del líquid preseminal mentre estavem fent-ho, en una relliscada el penis fregués la vagina poc i el líquid aquest preseminal l'hagi pogut embarassar o alguna cosa.
Què hem de fer? Com sabem si ella està embarassada o no?
Si us plau contesteu ràpid perquè quan abans sàpiguem què hem de fer abans podrem solucionar-ho.
Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola Joan!
Si no hi va haver penetració vaginal, les probabilitas d'embaràs són baixíssimes. Però sempre heu de vigilar que el semen no entri en contacte amb la vagina!
Per saber si està embarassada, heu d'esperar a la data prevista en la qual li havia de venir la regla, i si no li ve, fer una prova d'embaràs.
Per últim, és aconsellable l'ús de preservatiu també en el sexe anal, ja que hi ha risc de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Recordeu que cal fer servir un preservatiu nou si després voleu fer penetració vaginal o oral.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Joan!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat