picors vaginals sisplau urgent!!
Fa un parell de setmanes vaig tenir relacions amb un noi i em va dir de probarho sense pero nomes va ser un "mete-saca" d'un segon i ja esta. Ara desde fa uns dies mha començat a picar la zona i esta bastan seca. M'ho he mirat al mirall i amb fotos i no em veig gaire fora del normal. He mirat algun video i mhe tocat per aviam si aixi lubricava pero a diferencia d'altres cops no ho he fet gaire. Li he dit al noi i mha dit que a ell no li pica ni li passa res.
Podrieu dir-me que pot ser i si hi ha alguna manera de que em passi sense haber d'anar al ginecoleg i sense que ho sapiguen els meus pares? Sisplau necessito consell.
Gràcies
Mariona Busto

Hola anònima!
Sempre que hi ha relacions sexuals sense protecció ens exposem al contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS), encara que només sigui un "mete-saca". A part del risc d'un embaràs no desitjat. Per tant, i com sempre us diem, és molt important fer servir preservatiu durant tota la relació sexual.
Si segueix picant-te, el que et recomanem que facis és demanar hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho. Quan es tracta de salut, no hi ha vergonyes que valguin. Si ho vols, pots anar a la Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) i allà podran visitar-te de forma confidencial.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat