PREUCUPADA!!!
Vaig mantenir relacions sexuals per nadal i per surtir de dubtes em vaig pendre la pastilla del dia després i despres d'una setmana, vaig estar uns 5 dies que em surtia tipo regla pero marró tots els dies i nose si allò ya era regla o no. I ara que em tenia de venir a finals de gener no em vé. i no se si és perque lo marró ja era la regla del mes o perquè estic embarasada. Vaig buscarro i surtia que la pastilla era molt segura pero nose si allo marró de 5 dies era regla o no.. ajudeume sisplau!
Mariona Busto

Hola Anònimaaa19!
La pastilla de l'endemà és un mètode d'urgència, és a dir, que no s'ha de prendre com a mètode anticonceptiu habitual, només en aquelles situacions d'emergència com per exemple, si s'ha trencat el preservatiu o ha quedat dins la vagina. No ens expliques si va ser una conducta sexual de risc per algun d'aquests motius o perquè vau fer-ho sense protecció, però és important que sàpigues que cal fer un bon ús d'aquesta pastilla i no podem abusar.
Quan es pren la pastilla de l'endemà poden haver-hi irregularitats menstruals, però si segueixen passant els dies i la regla no et baixa et recomanem que et facis una prova d'embaràs per sortir de dubtes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat