dubte
Encara no ho he fet, pero tinc una pregunta per a la primera vegada.
Els nois quan es corren, a on ho fan si no es a dintre del preservatiu? en cas de que sigui en el preservatiu, no es mes perillos?
Anissa Ouali

Hola Ainhoeetaa!!!
Quan és tenen relacions sexuals amb penetració i s'utilitza el preservatiu, l'ejaculació és produeix dintre del preservatius. Per explicar-ho, deixa'm comentar-te el passos per posar el preservatiu:
1. Mira la data de caducitat.
2. Obre l'envàs amb molta cura.
3. Agafeu (tu o la teva parella) la punta del preservatiu (aquest espai és on acabarà el semen). Pressiona per expulsar-ne l'aire i desenrotlla'l al llarg del penis, que ha d'estar en erecció. Utilitza les dues mans.
4. Continua desenrotllant el preservatiu fins a la base del penis
5. Deixa un espai a la punta del preservatiu per al semen
6. Després de l'ejaculació i quan encara hi ha erecció, subjecta el preservatiu per la base i retira el penis de la vagina amb cura.
7. Un cop retirat el preservatiu, fes-hi un nus, per comprovar que no s'ha trencat o omplir-lo amb una mica d'aigua.
Per tant, tot al contrari, no és perillós, ja que el preservatiu protegeix del risc d'un embaràs no desitjat i de les infeccions de transmissió sexual, ja que no hi ha contacte directe, i el semen acaba al preservatiu.
Espero haver resolt el teu dubte!!
Anissa Ouali, AniOuali