A vegades es no es "corre"!
Bones,
us escric perque ara fara dos mesos estic sortint amb la meva parella. La setmana passada li vaig fer una "palla" i es va correr super ràpid. Pero aquest cap de setmana hem practicat el sexe i no ha arribat a corre's. Vam estar molta estona perque em sabia greu que no arribes a disfrutar.
Com es que passa aixo?? Li agrado? O potser es que no ho estic fent prou be
Bona feina ;)
Mariona Busto

Hola marta!
El que li ha passat segurament és fruit dels nervis, normals, de les primeres vegades. Així que tranquil·litat! No és bo que ens donem aquests missatges negatius com "potser no li agrado", o "potser no jo estic fent prou bé".
El que us ha passat els hi passa a molts nois les primeres vegades i és important que no li doneu més importància que la que realment té, ja que si no les pròximes vegades estareu més pendents de si ell ejacula ràpidament o no. Per tant, la nostra recomanació és que us centreu a gaudir, a passar-ho bé i que no tingueu pressa. Fora pressions i a gaudir! Veureu que de mica en mica us aneu coneixent millor, coneixeu millor la vostra sexualitat i les coses van millorant!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat