Sóc massa vergonyosaa
M'agrada molt un noi que es un any més petit que jo i estic molt obsessionada amb el tema de si ell també m'estima.
Ell insisteix molt en quedar, quedem cada cap de setmana i jo sempre m'imagino i m'ilusiono amb coses que no son i al final no acaba passant res, somio massa.
M'agradaria ser capaç de expressar els meus sentiments, però tinc massa vergonya per fer-ho (em fa vergonya mirar-lo fixament als ulls, imagina't el treball que em portaria poder expresarme...) a mes de que tinc por de que la resposta sigui negativa ja que em podria afectar moltissim i potser podria perdre la amistat que tenim des de que érem ben petits. Si ell m'estima, tampoc serà capaç de explicar-m'ho perque com jo, es un noi molt tímid i això m'esta matant perque com que jo no m'atreveixo a dir-ho i ell tampoc (en el cas que estigues enamorat també) doncs el temps passa i no se la seva resposta i penso que potser si que li agrado i estem perden un temps molt important per la tonteria de que cap dels dos s'atraveix a donar el primer pas.
També he probat d'oblidar-lo però es casi impossible, sempre que m'ho proposo despres ell em diu de quedar, o m'etiqueta al Instagram, o em parla per whatsapp i em posa les coses molt difícils.
Em podrieu donar consells sobre com dir-li o perdre la por, perque de veritat ho estic passant molt malament.
Moltes Gracies!
Mariona Busto

Hola Anonimus!
Fer un pas més o no, és decisió teva. El que està clar és que si no fem res, és probable que no acabi passant res i que les coses continuïn com fins ara. Pensa que sempre que decidim expressar allò que sentim correm el risc de no ser correspostos, però també pot passar al contrari i que ell també senti el mateix.
Sabem que no és fàcil parlar del que sentim, però has de posar en una balança que et compensa més, quedar-te com estàs o intentar-ho. Si finalment ell no sentís el mateix que tu, podeu valorar de quina manera podeu seguir sent amics sense que això us faci patir a cap dels dos!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat