Ajudaaa, inseguretat
Hola, soc una noia de 16 anys i el meu novio en té 18. Portem 3 mesos i ell i jo ens sentim preparats per fer-ho. El problema esque soc bastant insegura amb el meu cos ja que tinc moltes estríes a les cuixes i una mica als pits. I tinc por, que en el moment de fer-ho no li agradi el meu cos per les estríes i no se que fer.
Gracies
Mariona Busto

Hola noia 16 anys!
És molt important que estimis el teu cos, d'aquesta manera et sentiràs més segura i no deixaràs que aquelles coses que no t'agraden tant et facin dubtar. Si una persona deixa d'estar amb tu per unes estries, és que no et valora i millor que s'allunyi de tu (de fet, com més aviat millor). Tingues present que la perfecció en termes absoluts no existeix. Tots els cossos són bonics, amb i sense estries!
Pensa que la confiança amb la nostra parella és fonamental, i més si es vol fer un pas tan important.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat