M'agrada un noi 3 anys mes gran que jo
Havera, tinc un problema vastant greu...
Resulta que m'agrada un nen 3 anys mes gran que jo i no se que fer, perque no m'atreveixo mai a parlar-hi, perque la meva cosina, va a la mateixa classe que ell i es fan molt i quan un dia jo li vaig comentar una foto a l'instagram, li va enviar el comentari a la meva cosina, aixo hem va molestar molt i mai no m'atrabeixo a dir-li res, perque tinc por que sen anteri totohom 😱
Ajuda sisplau
Sou els millors!!!
Mariona Busto

Hola Marta2003!
A tu què és el que t'agradaria? Pensa que si vols que es fixi amb tu, t'haurà de conèixer! Pots aprofitar que la teva cosina el coneix i va amb ella a classe, perquè t'ajudi a fer de pont, què et sembla? Pots demanar-li a la teva cosina que sigui discreta i que no digui res a ningú, d'aquesta manera estaràs més tranquil·la perquè no s'assabenti tothom. Aprofita per saber més d'ell, si té parella, si li agrada algú, etc., és una bona manera d'acostar-te a ell.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Marta2003
Moltes gràcies pel vostre consell intentare seguir-lo, pero ja vaig averiguar que estava lliure i la cosa es que tinc molta vergonya de dir-li a la meva cosina, pero fare el que podré. 😍😘