lioo contesteu rapid
un amic meu m'ha demanat lio i jo li he dit que si, la questio es que no m'he liat mai i ns k fer, com es un lio???
Mariona Busto

Hola LoL!
Doncs normalment quan dues persones volen embolicar-se significa que comencen amb petons i la cosa pot anar escalfant-se més i anar una mica més enllà. De totes maneres, cada persona decideix fins a on vol arribar. És a dir, si només vols fer-te petons amb ell, cap problema, heu de respectar els vostres ritmes i "pactar" què és el que voleu.
Si mai t'has liat amb ningú, no pateixis, ningú neix ensenyat. Et recomanem que deixis que la cosa vagi sorgint de forma natural i que sigui ell que et guiï, si té més experiència. Veuràs que no és difícil seguir el ritme!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat