Dolor al practicar relacions sexuals
Hola bona tarda,
Sóc una noia que fa ja uns dos anys que vaig deixar de ser verge i encara avui, quan practico relacións sexuals amb la meva parella em fa mal quan entre el penis dintre de la meva vagina. És un dolor que només s'em presenta al principi desprès a mida que va passant l'estona marxa. A més a més, un dia em va sortir sang ja que em va donar un cop una mica brusc. M'agradaria saber que ho provoca i si es un impediment per tenir orgasmes.
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola roja1312!
La penetració no hauria de fer mal. Entenem que ja teniu en compte que la zona estigui ben lubricada, perquè la penetració sigui més fàcil i còmode, oi? Pensa també si estàs més tensa al començament, per la mateixa "por" que et faci mal, i un cop veus que la cosa va bé et relaxes més i tot millora. Si estem nervioses, la musculatura vaginal també es tensa i pot dificultar la penetració.
De totes maneres, si creus que res de tot això pot ser l'explicació al que us està passant, la nostra recomanació és que demanis hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar a què és degut aquest dolor que sents. També seria recomanable una visita amb un fisioterapeuta especialitzat en sòl pelvià perquè pogués valorar-ho.
Pel que fa als orgasmes, és normal que si et fa mal, et costi més arribar-hi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat