La Profe
Bona tarda,
l'altre dia estava a l'escola a classe de Ciències Naturals i la meva professora i jo ens portem molt be, però jo pensava que només era relació entre alumne profe.
Però ahir, li vaig dir si ens podiem quedar a resoldre un dubte i mentre m'estava explicant em va començar a tocar el penis, te trenta anys i es bastant wapa, la cosa és que no només va tocar si no que al veure que no deie res me la va ficar per dintre i em va fer una paja. La cosa es va anar engescan i em va arribar a fer una felació.
A mi em va agradar pero ns...
Que haig de fer? Li dic algo? Si es repeteix que faig?
Moltes gracies.
Mariona Busto

Hola Anonim33333!
El que ens expliques és molt greu! Vés molt amb compte perquè és bastant freqüent, per part de l'alumne/a, enlluernar-se o "enamorar-se" d'un professor o professora, ja que es pot confondre l'admiració que es pot sentir per alguna cosa més. Però per part de la professora, pensa que el que va fer és denunciable, ja que és il·legal i es tracta d'una situació abusiva (no oblidis que tu ets menor d'edat)! Esteu en rols molt diferents i hi ha un joc de poders que pot desencadenar en alguna cosa lletja i greu.
Recorda que una professora és una professora i no ha d'embolicar-se amb els seus alumnes, ni mantenir relacions sexuals de cap tipus. Si sents que pot tornar a passar, vés amb molt de compte i sobretot explica-ho a algun adult de confiança. La cosa pot complicar-se molt!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat