Molt dolor
Hola! Vaig perdre la virginitat als 14 anys, i ara en tinc 16, però només ho he fet un cop. Ho he intentat varis cops, però mai ho acabo de poder fer per culpa de que em fa molt mal quan entra el penis. És normal? L'altre dia ho volia fer amb el meu novio i no vam poder fer-ho, tot i que es va posar lubricant per sobre el condó i a la meva vulva. Què puc fer perquè no em faci tant mal o perquè ho pugui aguantar? Gràcies!
Mariona Busto

Hola!
A vegades això passa perquè estem nervioses i la musculatura vaginal està tensa impedint o dificultant la penetració. Et recomanem que intenteu anar més a poc a poc, està bé que feu servir lubricant, això us ajudarà segur, però intentar estar més relaxada. Comenceu amb la penetració per exemple d'un dit, ho heu provat? També et fa mal? Un cop pugueu introduir un dit sense dolor, intenteu introduir-ne un altre, fa mal? Et sent còmoda? Veuràs que de mica en mica tot va sent més fàcil i podeu provar d'introduir el penis a poc a poc.
Si veus que tot i així no millora i segueixes sentint molt dolor, et recomanem que demanis hora amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està dins la normalitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat