Amor
Hola , sóc un noi de 16 anys i m'agradaria resoldre un dubte, el que passa es que la meva parella parle amb molts nois que li tiren la canya, i vale que i parli pro amb algún li a seguit el rollo i despres em be demanan perdo, pro tinc la sensació que hi torne, alguns amics m'han dit que no em conve pero me l'estimo, que tinc que fe?
M'agradaria que no es publiques això , que sigues algo personal si no es molt demanar.
Gracies
Anissa Ouali

Hola!! com estàs?
En les relacions de parella la confiança és molt important, i la fidelitat, entenc que per tu també ho és. Ella ho sap? algun cop heu parlat d'això en la vostra relació? Semblarà una "tonteria" el que et dic, però en potser donem per suposat que un cop estiguem en una relació no podem estar amb altres, però no per tothom és així.
Si ho heu parlat, i els dos vau arribar al pacte de fidelitat en la vostra relació, t'hauries de plantejar si vols aquest estil de relació o no, per molt que l'estimis. No és una decisió fàcil, però també és important que respectis el que és important per tu.
Sobre la publicació pensa que hem de "publicar" la consulta en el llistat de consultes del consultori per tal que la puguis llegir, però això si és publica només a la llista.
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali