Quan et pilles per un imbècil i la cagues...
Últimament m'he estat liant amb un noi (amb el que sóc bastaant amiga) del qual m'he acabat pillant. El problema és que m'he adonat de que és un interessat; es lia amb moltes i només per liar-se, sense sentir res per l'altre persona. Porta unes setmanes que no el suporto, em cansa amb les seves bromes a l'hora de ficar-se amb mi i a més a més tinc la sensació de no importar-li. Abans de liar-nos parlavem molt més i ens teniem moltíssima més confiança. Ho trobo a faltar i estic intentant recuperar l'amistat que teniem. No vull tornar a liar-me amb ell, el problema és que és el noi que més m'atrau i em costa molt centrar-me quan se'm apropa, i sé que quan quedem se'm farà molt difícil fer-li la cobra. Puc fer alguna cosa per que em deixi d'atraure tant o per poder fer-li la cobra si se'm llença?
Moltíssimes gràcies, necessitava ajuda, serviu de molt! M'encanta quest Consultori!
Cristina Albó

Hola Anònima,
Gràcies per llegir-nos, ens encanta que t'agradi el consultori :) !
La situació que estàs vivint no és senzilla, ja que per una part, aquest noi t'atrau moltíssim però per l'altre sembla que la seva actitud davant les noies i cap a tu en concret no t'agrada massa. Per tant, dona la sensació que estàs com dividida.
Potser si abans teníeu tanta confiança i parlàveu tant, podries dir-li com et sents, com sents que ha canviat la vostra relació després de liar-vos i què és el que no t'agrada d'aquest canvi i el que sí t'agrada del que teníeu abans.
Esperem que t'ajudin aquestes paraules ;)
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat