Urgent!! Puc estar embarassada?!
Fa dos dies vaig estar a punt de fer-ho amb la meva parella (encara sóc verge) i bueno estàvem tots dos despullats i se'm va posar asobre. Previament li havia fet una palla, per tant seguia tenint semen al penis. Pot ser que al roçar hagi entrat semen?
Com només fa dos dies no tinc cap simptoma però estic molt preocupada
Cristina Albó

Hola jn,
Les possibilitats d'embaràs pel que ens expliques són mínimes, la vida dels espermatozous en ambient sec i fora del cos, és d'uns segons. Ara bé, dins el conducte deferent del noi (una vegada ha ejaculat, queden restes dins el conducte per on han sortit) i en aquest ambient poden sobreviure fins a 42 dies (per aquest motiu el líquid presseminal pot fer que ens quedem embarassades. Dins la vagina poden sobreviure entre 48 i 72 hores.
Si l'ejaculació és a l'entrada de la vagina (encara que no sigui dins) també pot provocar un embaràs no desitjat.
Aquesta és la teoria, ara bé, si veiessis que passats 7 dies del dia que t'hauria de venir la regla, aquesta no ve, feu-vos un test d'embaràs per tal de sortir de dubtes.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat