Palles
Hola, tinc dues preguntes:
Fa temps que vaig començar a masturbar-me, i me pregunto si és bo que hem fagi tantes palles al dia?
I l'altre perquè hem corru tan ràpid?
Gràcies per la ajuda
Cristina Albó

Hola Mr.Adrian,
Masturbar-se no és dolent i no hi ha un número determinat que ens faci dir que està bé o és passar-se. La idea seria que poguessis valorar el motiu de la masturbació, és a dir, si et masturbes només perquè estàs nerviós i et vols relaxar, potser podries aprendre altres maneres de relaxar-se, així no generaràs una relació de dependència cap a la teva sexualitat.
Ara bé, si et masturbes perquè et ve de gust conèixer-te, gaudir de les sensacions, sentir com el teu cos s'excita, etc... no hi ha problema.
Pel que fa al temps que tardes en ejacular, és possible que ho facis amb presses? O amb por a que no t'enxampin? Intenta que el moment de la masturbació sigui un moment per a tu, intenta a masturbar-te amb moviments lents, a poc a poc, i anar gaudint de cada sensació. Potser si baixes la velocitat en la que et masturbes, tardes més en ejacular.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat