Precoç
Ajuda! Fara 6 mesos vaig tindre les primeres relacions sexuals amb la meva novia (no ni e tingut abans) hi he descobert que soc precoç, durant aquets 6 mesos pensava que ja sem pasaria, pero no, i ara ja no se que fer, no arribo als 2 minuts del coit, siusplau ajuda! Que puc fer?
Cristina Albó

Hola Jon,
Dos minuts en penetració, a ritme orgàsmic (ràpid i constant), no és poc temps... no sé quanta estona voldries aguantar però
el més important és que tinguis la sensació de que controles el moment
d'ejacular.
Potser podries intentar gaudir del nivell on potser controles més, en la masturbació. Estimula la teva
imaginació amb fantasies eròtiques, prova a ritme i velocitat més
lenta. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn (PNR),
el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis
d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes, podràs
controlar quan parar.
Quan estigueu junts, proveu primer d'anar-ho fent moooooolt a poc a poc... proveu diferents
ritmes amb la masturbació i amb el sexe oral i després, la
penetració!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat